sobota, 7 marca 2009

Łoża

kowalstwo artystyczne -łóżko drzewne , stworzone przez Shawn Lovell.


Ostatnio odwiedziłam nasz pobliski, świetnie zaopatrzony sklep meblowy pomagając znajomej dobrać odpowiedni model i kolor sofy do koloru ścian pokoju młodego chłopaka a ponieważ lubię takie sklepy, rzecz doboru mebla i koloru mając za sobą zawędrowałam na piętro mebli stylizowanych na stare.
Tam zachwyciło mnie kolejny raz wciąż stojące tak nietuzinkowe piękne, niczym królewskie łoże czy to średniowieczne czy wiktoriańskie z kolumnami i baldachimem otulającym cała konstrukcję. Łoże było pościelone dla większego efektu i musiałam się powstrzymywać by się tam nie zaszyć. Miło pomarzyć, że w takim łożu się śpi, budzi i.... i nie tylko:)

A jako, że swoje przeżywanie takich i podobnych łóż przeniosłam w dni kolejne to w necie napotkałam na polską firmę SZULTKA FURNITURE http://empireeurope.eu/http, która wytwarza meble, przede wszystkim dostojne łoża na podstawie wzorców wiktoriańskich dawnych łóż a także resztę wyposażenia pokoi. Zdobne ale podobają mi się bardzo i najprawdopodobniej taki mniej więcej styl będzie kiedyś u mnie.

ŁOŻA DLA CAŁEJ RODZINY


łoże nastolatki


łoże chłopca


łoże nastolatki 2

łoże nastolatki3

łoże dziewczynki

łóżeczko dziecka


wiktoriańskie łoże małżeńskie


łoże małżeńskie

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kamila , jak dobrze , że już jesteś z powrotem w naszym wirtualnym świecie , gdyby mi ktoś kiedyś powiedział , że będę w takowym uczestniczyła , nie uwierzyłabym ...
Łoża i całe sypialnie fantastyczne ale to pierwsze artystyczne po prostu piękne !!! Pozdrawiam

ivon777 pisze...

Wielki podziw wyrażam nad całym Twoim blogiem , Nad Twą osobowością przede wszystkim i naturalnie nad postem , przy którym sie własnie zatrzymałam.
Pozdrawiam serdecznie

Kamila pisze...

:) bardzo Ci dziękuję Ivon:)))))))))))))))