sobota, 4 kwietnia 2009

Serdeczne tabliczki


Trwa u mnie czas bezpośrednich przedświątecznych przygotowań, mycie okien, czesanie, kąpanie i strzyżenie moich psów zarośniętych jak zapomniane barany po zimie, pranie totalne wszystkiego co leży i wisi i sprzątanie domu, permanentne sprzątanie domu ...
Na Triduum by móc się ZATRZYMAĆ chcę już mieć wszystko zrobione, czy mi się uda? Jak co roku się nie udaje więc i tym razem silnie w to wątpię. Zanim dotrę do samej kuchni z czynnościami przynależącymi do rytuałów zasadniczo świątecznych - hoho jeszcze trochę czasu upłynie.
Na szczęście mój odchudzający się chłop dziś o poranku na moje pytania o preferencje gastronomiczne na święta oświadczył, że w święta jeść wiele nie będzie i w zasadzie to nie muszę robić nic. Stuknięty chyba...;)Rozumiem, że dietę narzucił sobie reżimową i trzyma się jej rzetelnie ale zbliżają się przecież najważniejsze święta w życiu każdego chrześcijanina i trzeba to jakoś uczcić.


Dziś taka piękna pogoda, słońce wdziera się oknami do domu, choć na chwilę chciałam się oderwać od działań trudnych i żmudnych, na rzecz umilenia domu- i tak powstała ta serdeczna dekoracja parapetowa.
Ona wcale nie wygląda na wielkanocną, wiem to ale na tę mam jeszcze kilka dni, tymczasem serduszka na pikach z opisanymi łaciną roślinkami zatknięte w doniczkach, wniosły jakiś wrażliwy rys do tego, mówię Wam jakże męskiego, pomieszczenia, gdzie wciąż potykam się o kable i przewody i wydzieram każdy metr w imię przytulności spod władzy mojego ascetycznego dominanta;).






12 komentarzy:

kopciuszek pisze...

Oooo! A gdzie można zdobyć takie serduszkowe coś? Ja też chcem takie!

Kamila pisze...

w Oranżeri:)

Dag-eSz pisze...

Piękne! Dodają niesamowitego uroku kwiatkom :D

villa pisze...

Piekne masz te serducha ,,, pozdrawiam serdecznie i zycze duzej chwili wytchnienia , podczas przygotowan swiatecznych :).Dagmara

Anonimowy pisze...

Dekoracje fantastyczne , lekkie bez zbednej przesady . Pozdrawiam serdecznie i wesołych przygotowań :)

Magoda pisze...

Twoje kwiatki wyglądają z tymi tabliczkami nieco filuternie!
Fajne!
Pozdrawiam!

Elle pisze...

Śliczna dekoracja na oknie i piękny post :) Życzę, abyś się jednak ze wszystkim co zaplanowałaś wyrobiła przed Triduum i świętowała jak należy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Asia pisze...

baaardzo ładne serducha! Ale prawdziwy urok maja w połączeniu z kwiatami! Pięknie rośnie Ci bluszczyk...- tfu tfu (pluje na wszelki wypadek, by go nie zauroczyc!:)

alewe pisze...

Super wyglądają te serducha tu.Kiedy je wcześniej widziałam,zastanawialam się co "sensownego" mozna z nimi zrobić.Teraz już wiem :D.
Pozdrawiam ciepło

Kasia pisze...

I wiosennie, i świątecznie i ze smakiem...
pozdrawiam przedświątecznie ;-)))

Aga pisze...

Tjaaa, skąd ja znam to potykanie się o kable ;)

Jednoskrzydła pisze...

i ja walczę co roku, żeby mieć czas na Triduum... serduszkowe ocieplacze są takie klimatyczne, trzymam kciuki, żeby u dominanta z dietą zmieniło się pozytywne patrzenie na świat, a tym samym na dekorowanie domu! :o)