sobota, 11 kwietnia 2009

Wielka Sobota


Ziarno

Jestem ziarnem obumierającym w ciemnościach nocy
zalążkiem życia poddanym próbie śmierci
mocującym się ze sobą o przetrwanie za wszelką cenę
Jestem twardą skorupą egoizmu,
pod którą skrywa się czuła ofiarność i szepcze wytrwale
przyzwalając by do końca wypełniła się we mnie obietnica Siewcy.
Jestem ziarnem, w którym soki ziemi drążą tajemne korytarze
by przedrzeć się do wnętrza pulsującego życiem-
życiem co rodzi się we mnie niepozorne i ciche
ukryte przed wzrokiem ciekawym

Jestem ziarnem obumierającym i kiełkującym
z każdym dniem bliższym spełnienia
zwycięskim dzięki Słowu
wzrastającym dzięki Ofierze
owocującym dzięki Obietnicy

ziarnem wystrzeliwującym zielonym pędem w Nieskończoność
dzięki Zmartwychwstaniu Ziarna
obumarłego na krzyżu.


autorstwo wiersza Kamila z Zakamarka 2000rok

Brak komentarzy: