poniedziałek, 6 października 2008

Zachwyciła mnie

Zachwyciła mnie, wzruszyła piosenka Ready for Love zaśpiewana w przepiękny sposób w niedzielny wieczór przez Paulinę Lendę w Programie Mam Talent Paulina Lenda
- jej słowa, jej przekaz, jej brzmienie, emocje, które w sobie niesie. Piosenka nie jest nowa bynajmniej śpiewała ją już czarnoskóra India Aire- India Aire a także zjawiskowo moim zdaniem -Edyta Górniak



nie wiem czemu ale ja ją dopiero dziś odkryłam . Wyszłam więc dziś na spacer z psami, na opuszczone łąki i popłynęłam w śpiewaniu. Kocham śpiewać.

8 komentarzy:

Madzia pisze...

Piosenka też mnie zachwyciła:)
Głos Pauliny Lendy wyjątkowy jak dla mnie...Jej występ w sobotnim programie zrobił na mnie ogromne wrażenie.

Unknown pisze...

Zgadzam się z Tobą. Ja aż zaniemówiłam jak ona zaczęła śpiewać. Poza tym jakoś nie mogę uwierzyć że ona ma 15 lat. Wygląda przynajmniej 5 lat starzej. Ona plus Klaudia Kulawik plus Klaudia Walencik to moje faworytki.

Kamila pisze...

tak wszystkie 3 i jeszcze ta niewidoma dziewczyna śpiewająca ave Maryja wzbudziły w moim ciele dreszcze.

Agatha pisze...

Ready for Love to jedna z moich ulubionych piosenek, nie znalam wykonania E. Gorniak. Dzieki za wspaniala uczte muzyczna

Madzia pisze...

Tak niewidoma dziewczyna również super zaśpiewała...Chociaż jakieś takie największe emocje mam słuchając Pauliny Lendy.
Niesamowity ma głos...

decomarta pisze...

My też oglądaliśmy! Faktycznie, cudny ma głos. Wielka kariera przed nią, mam nadzieję, że dokona tylko słusznych wyborów i nie da się zniszczyć showbusinessowi. No i 15 lat? Ja myślałam, że laseczka w moim wieku. Nie wiem, czy przez chustę, czy te ciemne brwi i oczy? W szoku byłam. Nie wiem czy bardziej z powodu jej wieku, czy głosu.

stula pisze...

no i mnie zaraziłaś kawałkiem
cały dzień dziś go słucham

Kamila pisze...

:)a ja śpiewam nadal.