środa, 24 grudnia 2008

ŻYCZENIA BOŻNARODZENIOWE

"Przyszedłem na świat jako Światło aby każdy kto we Mnie wierzy nie pozostawał w ciemności"
J 12.46



Z wszystkimi z Was, którzy sprawiacie mi wiele radości i osobistej satysfakcji odwiedzając mojego bloga, łamię się wigilijnym opłatkiem, życzenia te posyłając:

by Nowonarodzony Jezus, otoczył na co dzień Was i Waszych bliskich swoją opieką.
Dzień Jego Narodzin rozpoczyna Nową lepszą Erę - także w naszym życiu, niech więc wszystko co stare i nie dość dobre, to Święte Dziecię przemieni, zastępując nowym i lepszym. To co ciemne, smutne i trudne niech odzyska nadzieję, byście dostrzegli wartość i sens w każdym doświadczeniu, by życie każdego i każdej z Was było wypełnione światłem, szczęściem i wszelkim błogosławieństwem ... (tu robię miejsce dla Was do wymieniania bez ograniczeń jakiego spełnienia dla siebie potrzebujecie).


4 komentarze:

katje pisze...

Kamila; Ty jak zawsze ładnie umiesz napisać...
Zdrowych i spokojnych Swiąt!
Pozdrawiam
Kasia

joanna pisze...

Mam nadzieję, że Święta minęły Ci wspaniale :))
Nie wiem, jak to się stało, ale nie widziałam Twojego posta - więc dzisiaj napiszę: choineczka śliczna!
Pozdrawiam ciepło.

Iwona pisze...

Kamilko, jak zawsze klimat twojego bloga wyzwala we mnie uczucie spokoju i potrzebę refleksji. Spóźniłam się z życzeniami świątecznymi, ale za to zdaje mi się, że będe pierwsza z życzeniami noworocznymi: Fantastycznego roku 2009! Spełnienia twoich największych marzeń (bo o te mniejsze zatroszczysz się sama).

Kamila pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa. Cudownie się je czyta i ciepło się robi na sercu.Katje, Joasiu, Iwonko.
Iwona:) rzeczywiście jesteś pierwszą osobą z istniejących życzącą mi w dodatku fantastycznego Roku 2009. Marzę by marzenie się rzeczywiście spełniło chociaż to jedno i oby w ogóle.Mogę ostatecznie poczekać jeśli trzeba...:)